When Grandpa Was A Boy, Were There Any Dinosaurs?

Tag archive: The Times of India

Corrigendum

1992: The Times of India report on 29 April 1966 that Balasaheb Patloji Thorat, from Maharashtra, had won a lawsuit that had dragged on for centuries was incorrect. The dispute had a long history, but a civil suit had only been filed on 8 April 1964. The lawsuit had lasted just over two years, not 761 years.

Source: The Times of India, 18 February 1992